Menu strony
III Millenium
Biuro podry
Wakacje

Na wakacjach każdy odpoczywa w inny sposób

Ciepła pogoda dopisuje. Słoneczko w końcu mocno grzeje, a my możemy zacząć pakować się na zbliżające się wielkimi krokami wakacje. Nie byliśmy w stanie się doczekać tego momentu. O wczasach marzyliśmy już od bardzo dawna. Mamy już po dziurki w nosie powszednich obowiązków. W pracy każdą swobodną chwilkę spędzamy na przeglądaniu kolorowych folderów biur turystycznych, obmyślając przy tym podróż naszych marzeń.
piękne góry

Wypoczynek w pensjonacie górskim

Góry Izerskie, leżące na granicy Polski i Czech, to niebywale ciekawe miejsce dla pragnących wrażeń turystów. Sławne z prześlicznych krajobrazów, różnorodnej w atrakcje turystyki rowerowej, narciarskiej a nawet konnej, teraz kusi dodatkowo nadzwyczaj rozbudowaną bazą turystyczną. Inne fascynujące rzeczy, które warto zobaczyć, to wyścigi psich zaprzęgów oraz Izerski Park Ciemnego Nieba. Jednym z najbardziej popularnych atutów to jednak wyjątkowo rozwinięta agroturystyka.
morze

Ten, kto jedzie na urlop, powinien wyszukać na miejscu dobre noclegi

Trudno wyobrazić sobie, żeby jechać na urlop i nie mieć planów na to, gdzie będziemy mieszkać. Zwłaszcza jeżeli jedziemy z smykami.

Jeżeli jesteśmy młodzi i lubimy jeździć bez celu po jakimś kraju, to pewnie lubimy taki styl podróżowania, w którym nic nie bywa przemyślane.
stok narciarski

Zakopane – najlepsze miejsce na narty

Wolny weekend zawsze należy zaplanować z określonym odstępem czasu. Warto nastawić się na bardziej aktywne formy wypoczynku. Nie trzeba przy tym wcale wyjeżdżać z kraju, aby zafundować sobie wspaniałe przygody. Narty Zakopane mogą stanowić doskonałą okazję do sprawdzenia własnej kondycji i ciekawego spędzenia czasu. Takie rozrywki są na pewno zalecane zwłaszcza tym osobom, które dysponują odrobiną wolnego. Jest to doskonała opcja dla ludzi młodych i aktywnych bądź dla uczniów szkół, jak i całych rodzin. Czas,w którym można podjąć wiele wspaniałych i pasjonujących sportów zimowych zbliża się coraz szybciej.
Do wakacji, gotowi, start!

Najpopularniejsze kierunki wyjazdu

Kwartał urlopowy już w pełni, a my nie możemy się już doczekać wspaniałego wyjazdu wakacyjnego. przecież oczekujemy na niego cały rok. Podczas długich, zimowych wieczorów pocieszaliśmy się zdjęciami z ubiegłorocznego urlopu. Przeglądaliśmy pełne ciepła fotografie, na których okazujemy się bardzo zadowoleni z życia. Tegoroczna zima wyjątkowo dała się nam we znaki, dlatego ponad wszystko potrzebujemy energetyzujących promieni słońca.
Karkonosze, rzeka

Karkonosze atrakcją dla całej rodziny

Najwyższe pasmo Sudetów jest zarazem najwyższym pasmem górskim w Czechach. Po Polskiej stronie leży jedynie nieduża, północna część Karkonoszy, lecz góry te okazują się być jednymi z najatrakcyjniejszych w Sudetach.

Bułgaria – warto zwiedzić

W nowym tysiącleciu warto mocno postarać się, aby każde wakacje były naprawdę przeżyciem cudownym. Na początek należy wiedzieć, że nie tylko oblegane przez turystów miejsca, takie jak Turcja, Hiszpania czy Irlandia są godne uwagi. Bułgaria to zdecydowanie trafiona opcja.

Egzotyczne kierunki wycieczek

Miesiąc urlopowy już w pełni, a my nie możemy się już doczekać wymarzonego wyjazdu wakacyjnego. W końcu oczekujemy na niego cały rok. W czasie leniwych, zimowych wieczorów ogrzewaliśmy się zdjęciami z ubiegłorocznego urlopu. Przeglądaliśmy radosne fotografie, na których jesteśmy tacy zadowoleni z życia. Miniona zima bardzo dała się nam we znaki, więc ponad wszystko potrzebujemy życiodajnych promieni słonecznych.
widoki Izraela

Indie ciekawym rejonem dla osób poszukujących oryginalnych kierunków na zagraniczny wyjazd

Sezon urlopowy właśnie ma się ku końcowi. Większość z nas na pewno ma już za sobą wakacyjne wyprawy. Wiele osób decyduje się na urlop w okresie letnim, ponieważ wtedy dzieci mają wolne. I choć wycieczki jesienią są dużo tańsze, rodziny z dzieciakami nie mogą sobie na to pozwolić, ponieważ pociechy muszą wracać do Swoich obowiązków. Jednakże ci, którzy nie posiadają jeszcze potomstwa, muszą się skusić na urlopowy wyjazd właśnie we wrześniu. Wówczas, po sezonie, touroperatorzy posiadają w ofercie niezwykle atrakcyjne wycieczki w bardzo niskich cenach. Może powinniśmy z nich skorzystać?
goście

Tanie noclegi wewnątrz Pieninach - czyli, kolejny tekścik z cyklu "w jakim miejscu poszukiwać?" oraz "w jaki sposób odnaleźć?"

Zazwyczaj wczasy, wakacje, ferie i tym podobne, często się nam kojarzą tak naprawdę nie tylko z wypoczynkiem, ale i jednym wielkim wydatkiem - najczęściej oszczędzamy na nie calutki roczek, aby móc cieszyć się błogim lenistwem, lub aktywnym wypoczynkiem - wszystko zależy od naszych własnych preferencji.